1. Zacznijmy od tego, że administrator to GŁÓWNY DOWODZĄCY. Może zmieniać treści zawarte na forum, pouczać, chwalić, a co najważniejsze - to jego zdanie najbardziej się liczy. Pamiętajmy, że administrator to też człowiek, a to znaczy, że nie musi siedzieć na forum 24 godziny na dobę.
2. Bądźmy kulturalnymi ludźmi. Stosujmy cenzurę – dotyczy to zarówno fabuły i CHATBOXA.
3. Po rejestracji (lub przed nią) należy KONIECZNIE zapoznać się z regulaminem, historią Shiwath oraz pozostałymi materiałami z Księgozbioru.
4. Dany użytkownik ma prawo do posiadania nieokreślonej liczby kont pod warunkiem, że będą one używane. Nazwy kont należy wpisać w podpisie, w rubryczce „Inne konta”.
5. Konta, które przez miesiąc nie będą aktywne, zostaną usunięte.
6. Na forum obowiązuje klimat fantasy. Shiwath to coś na kształt królestwa średniowiecznego, a więc nie używamy współczesnego slangu, nie opowiadamy o wynalazkach współczesnego świata itp.
7. Nie obrażamy innych użytkowników w jakikolwiek sposób!
8. Postacie specjalne (na razie) mogą posiadać tylko administratorzy!
1. Każda postać MUSI mieć swoją kartę postaci, której link powinien znajdować się w podpisie.
2. Awatar nie może przekraczać wymiarów 250x400 pikseli.
3. Awatary powinny mieć klimat fantasy, ale dopuszczalne są także obrazki w klimacie anime (w granicy rozsądku i gustu).
4. Awatary nie mogą ukazywać nagości.
5. Login postaci powinien składać się z jej imienia i nazwiska bądź też samego imienia, które będą pasowały do realiów forum. Osoby zarejestrowane jako „Sierotka Marysia”, „Wujek Google”, „KlOteX29” czy „Lubieżelki” będą automatycznie kasowane. Zabrania się także używania imion oraz nazwisk postaci z książek, filmów, gier, komiksów itp.
6. Do postaci wyższych rangą zwracamy się z należytym szacunkiem.
7. Dozwolone jest wklejanie sygnatur do podpisu, lecz nie mogą one rozszerzyć w jakimkolwiek stopniu forum bądź też być wyjątkowo duże.
8. Awatary powinny ukazywać wygląd naszej postaci.
1. Każdy post nie może być krótszy niż trzy w miarę rozbudowane zdania, ale nie musimy też pisać "wypracowań".
2. Nie używamy emotikonów na fabule, jednak jest to dozwolone na CHATBOXIE. Offtopowanie w postach niedozwolone.
3. Stosujemy cenzurę, jeśli postać ma tendencję do przeklinania (regulamin ogólny – pkt. 2) oraz cenzurę w sytuacjach, które tego nakazują (intymne zbliżenia postaci).
4. Posty piszemy na zasadzie wyróżniania tego, co mamy na myśli. Dialogi – myślniki, myśli – kursywa bądź też cudzysłów, pozostały tekst – bez wyróżnienia. Posty powinny być klarowne dla innych.
5. Postać nie może znajdować się w więcej niż jednym temacie jednocześnie.
6. Jeśli w temacie piszą więcej niż dwie osoby, to należy przestrzegać kolejki pisania. Dotyczy to
zwłaszcza sytuacji, gdy mamy do zagrania epizod z MG.
7. Nie możemy pisać w postach reakcji drugiej osoby, jeśli wcześniej nie zostało to z nią uzgodnione.
8. Piszemy
PO POLSKU, tzn. używając ortografii, interpunkcji i polskich znaków.
1. Do „sędziowania” walk autoryzowani są wyłączenie MG.
2. Wygraną gwarantuje rzut kośćmi bądź też ocena sytuacji i punkty postaci.
3. Rany zdobyte podczas walk, bijatyk itp. wpisywane są do rubryki
"Odniesione rany" w profilu.
4. Decyzje podjęte przez MG nie podlegają dyskusji.
5. Punkty uzyskane w walce oraz kryształy uzyskane w epizodach wpisane są przez administratora.
6. Postać
MOŻE zginąć.
! Po przeczytaniu regulaminu każdy użytkownik ma obowiązek podpisać się tutaj -
KLIK.