Lista zawodów, które są pilnie poszukiwane w Shiwath. Zasada rekrutacji jest dość prosta - kto pierwszy, ten lepszy! Jednak, gdy już w karcie postaci użytkownik zaznaczy, że chciałby objąć taką posadę, musi to wyszczególnić także w pozostałych rubrykach. Admini oczywiście mogą dać parę wskazówek, jak grać postacią z takim zawodem czy też jak prawidłowo uzupełnić rubryki. Do każdego zawodu przystosowane jest
1 miejsce!
Pod zawodami znajdziecie wymagania, które będzie musiała spełnić postać, by uzyskać dany zawód.
POSADA ZAJĘTA
Rasa: geniva (tylko w połączeniu człowieka i demona), demon, człowiek, bansz
Płeć: mężczyzna
Wymagane punkty:siła, wytrzymałość (przynajmniej 20 punktów)
Specjalizacja: oburęczne miecze (postaci pozwala się na posiadania dwóch broni długich)
Poziom przygotowania: zaawansowany
Obowiązki: do głównych obowiązków Kapitana Gwardii królewskiej należą:
● regularne składanie raportów z przebiegu służby u Cesarzowej Vernei
● organizowanie wśród gwardzistów bądź tez samodzielne wykonywanie obchodów wokół stolicy i nie tylko
● organizowanie wśród gwardzistów wart przy bramach stolicy oraz przy pałacu królewskim
● uczestnictwo na w świętach państwowych, defiladach
● uczestnictwo w spotkaniach Rady Cesarskiej
● doradztwo cesarskie w sprawach wojennych
Przywileje:● mieszkanie w dzielnicy Podpałacowej
● płaca: 40 drakot co dwa tygodnie
● prawo do aresztowania, wymierzania kar porządkowych
Rasa: wszystkie oprócz krwiopijców, łaków, geniv, demonów, tanabrae
Płeć: mężczyzna
Wymagane punkty: wola (inteligencja - przynajmniej 20 punktów)
Specjalizacja: przedsiębiorczość
Poziom przygotowania: średni
Obowiązki: do głównych obowiązków karczmarza należą:
● dbanie o doskonały wygląd pokoi na dwóch piętrach gospody
● podawanie najlepszych alkoholi oraz posiłków klientom
● dbanie o ogólny porządek gospody
● przyjmowanie gości zagranicznych z odpowiednią obsługą oraz szacunkiem
● zakup odpowiednich materiałów, produktów, które sprzedawane będą w gospodzie
● zatrudnienie przynajmniej 2 pomocników do opieki nad gospodą
Przywileje:● mieszkanie w dzielnicy Kupieckiej
● płaca: 34 drakot co dwa tygodnie
Rasa: elf, taniela, człowiek
Płeć: kobieta
Wymagane punkty: wola (magia - powyżej 20 punktów)
Specjalizacja: magia naturalna - lecznictwo bądź też lecznictwo bezmagiczne
Poziom przygotowania: zaawansowany
Obowiązki: do głównych obowiązków matki przełożonej należą:
● zapewnienie godnej opieki chorym w lecznicy
● odpowiednie doszkalanie medyków leczących w lecznicy
● składanie Cesarzowej Vernei raportów dotyczących służby w lecznicy
● zakaz przyjmowania opłaty za leczenie, chyba że osoba leczona jest poza lecznicą
● uzupełnianie zapasów w lecznicy (leki, pożywienie dla chorych itp)
Przywileje:● mieszkanie w dzielnicy Podpałacowej
● płaca: 36 drakot co dwa tygodnie
POSADA ZAJĘTA
Rasa: wszystkie rasy (latarnie mogą być zapalane magicznie lub zwykłymi metodami)
Płeć: kobieta lub mężczyzna
Wymagane punkty: wola (magia), zwinność (powyżej 15 punktów)
Specjalizacja: tyczy się tylko magii - żywioł ognia; jeśli osoba jest niemagiczna wpisuje tu - latarnik
Poziom przygotowania: co do magii - średni; co do osoby niemagicznej - poziom stały
Obowiązki: do głównych obowiązków latarnika należą:
● co tygodniowe zapalanie latarni w Złotych Alejach (dzielnica Podpałacowa)
● dbanie o to, by w ciągu tygodnia latarnie nie zgasły
Przywileje:● mieszkanie w dzielnicy Podpałacowej
● płaca: 22 drakoty co dwa tygodnie
POSADA ZAJĘTA
Rasa: wszystkie rasy (aczkolwiek najlepiej elfy górskie z uwagi na pochodzenie)
Płeć: kobieta lub mężczyzna
Wymagane punkty: zwinność, wytrzymałość (przynajmniej 20)
Specjalizacja: opanowanie szlaków i zmysł orientacji
Poziom przygotowania: średni
Obowiązki: do głównych obowiązków przewodnika należą:
● legalne przeprowadzanie ludzi przez szlaki
● pobieranie opłat za przeprowadzanie przez szlaki - według cennika
● kontrolowanie szlaków
● zawiadamianie odpowiednie jednostki o zagrożeniach na szlaku bądź też usuwanie ich osobiście
Przywileje:● mieszkanie w dzielnicy Podpałacowej
● płaca: 24 drakoty co dwa tygodnie + opłata pobierana za przeprowadzenie ludzi przez szlaki
● wierzchowiec - wilk górski